Det har været en forrygende emneuge krydret med en fantastisk, fællesdag i onsdags, hvor den stod på gymnastik og posteløb i familiegrupperne. Det er virkelig fint at opleve, hvordan store og små elever er så gode til at være sammen, og dagen stod på masser af smil og godt humør over hele linjen.

Nu ser vi frem til en dejligt vinterferie og sneen, der i skrivende stund daler udenfor mit vindue, bidrager i fulde drag til vinterstemningen. For alle dem, der skal nyde ferien hjemme, er der masser af gode tilbud og aktiviteter – blandt andet et fra Street Parken i Skjern, som I kan se her:

Streetpark åbningstider i uge 7 2024.pdf

I løbet af ugen har vi haft glæde af, at Pernille har været tilbage nogle enkelte timer i Naturhuset. Hun er desværre startet lidt for tidligt, så hun vil være sygemeldt et par uger endnu, og derfor vil hun heller ikke være at finde i Satellitten.

Efter ferien er der en fællesspisning i kalenderen den 26. februar. Den har vi valgt at udsætte til foråret, hvor vi kan være udenfor. Vi har nok undervurderet logistikken i sådan en fællesspisning, og vi har simpelthen ikke plads nok på skolen. I får besked, så snart vi har en ny dato.

Til morgensang har vi i denne uge sunget om vintergækker og forårstegn. Foråret er på vej selvom sneen falder lige nu. Et sikkert forårstegn er også Sæsonopstart for VUIF fodbold, som er den 12. marts fra 17-18.

Nu er der vist blot tilbage at ønske jer alle en rigtig god weekend, og god ferie til dem, der er så heldige.

De bedste hilsner