Kære Forældre

Sikke en uge, den har været sjov og lærerig! Det er altså nogle seje børn I og vi har i Naturhuset. Alle har på hver sin måde deltaget og bidraget til fællessamlingerne og i aktiviteterne på ugens værksteder. En dejlig uge med fuld fokus på sundhed, hvor vi har snakket om hvad sundhed er for en størrelse. Det havde børnene rigtig mange gode bud på. Det er så fedt at se og høre børnene fortælle til fælles samling og alle øver sig i at lytte. Det er rigtig vigtigt at børnene øver sig i turtagning, al kommunikation nu og fremover bliver så meget lettere for dem, hvis de både kan snakke og ikke mindst lytte og vente på tur.

Der skal lyde en kæmpe tak til de forældre der mødte op til generalforsamling i onsdags. Dejligt at se så mange af børnehavens familier repræsenteret. Der skal også lyde et stort tillykke til Malene, Anita, Jeppe og Anette med valget til bestyrelsen.

En lille reminder fra forældrerådet: Sæt kryds i kalenderen torsdag den 20. juni, der er nemlig sommerfest i børnehaven. Invitation kommer senere.

Næste uges planlagte aktiviteter:

Mandag: Guldsmedene går i gymnastiksalen og får nye garderobe pladser på skolen. Solsikkerne fejrer Inga Maries 4-års fødselsdag.

Tirsdag: Guldsmedene holder afslutning for børnehaven kl. 9, vær her gerne i god tid.

Onsdag: I dag starter Asta og Karl i solsikkegruppen, minus tur dag. De kommende guldsmede får nye garderobepladser.

Torsdag: Mælkebøtter i hundeskoven.

Fredag: Bamsedag, alle må tage en bamse med. Udelivsdag= cykeldag, HUSK cykel og hjelm!

En lille bøn fra os og rengøring: Vi vil meget gerne hvis I hjælper jeres barn/børn med at rydde op i garderoben, så der IKKE er tøj, tegninger mm på gulvet, hver dag når I går hjem.

Rigtig god weekend fra alle os i Naturhuset