Kære Forældre!

Så er endnu en uge gået, det har været en blandet landhandel, med sol, regn, torden og en masse blæst. I dag har vi nydt formiddagen på legepladsen, der var gang i bålet og duften af fladbrød spredte sig! Der er også blevet lavet rigtig mange mudderkager…..mums!

Lige en praktisk ting, hvis nogle af Jer stadig oplever problemer med at logge ind på VIGGO, så kontakt venligst Malene på mail: kontor@velfri.dk. Så vil hun være behjælpelig med at få løst problemet.

Blot som orientering, så har vi sundhedsuge i uge 17. Denne uge bliver anderledes, da vi hver morgen samles til fællessamling. Herefter går vi ud i grupper som er delt op på tværs af de faste grupper. Vi ønsker blandt andet at styrke fællesskabet og sammenhørigheden blandt hele børneflokken, samt styrke og vise værdien i, at de ældre børn kan hjælpe de yngre. Det bliver helt sikkert en dejlig uge med en masse forskellige aktiviteter i de forskellige værksteder. Disse er: køkkenhold, gymnastiksal/bevægelse, plantehold, yoga/wellness. Så vidt det er muligt kommer alle børn en tur rundt til de forskellige værksteder.

I næste uge ser programmet således ud:

Mandag:

Tirsdag: Guldsmede tager i Hundeskoven

Onsdag: Solsikker går på skolens legeplads

Torsdag: Mælkebøtter går på skolens legeplads, Solsikkerne fejrer Miras fødselsdag

Fredag: Udelivsdag og legetøjsdag (1 stk legetøj med navn på)

Et billede, der indeholder tøj, person, fodtøj, udendørs

Automatisk genereret beskrivelse Et billede, der indeholder Animeret tegnefilm, Animation, tegneserie, clipart

Automatisk genereret beskrivelse